wtorek, 16 lutego 2016

Moja pielęgnacja włosów


Hej :D w dzisiejszym wpisie przedstawie wam moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów. Mam długie i cienkie włosy ze skłonnością do przetłuszczania, dlatego muszę odpowiednio dobierać odżywki czy szampony. Przetestowałam już wiele tego typu kosmetyków, ale te są zdecydownie moimi ulubieńcami 


Szampon do włosów Pantene Aqua Light - ten szampon stosuję już od dłuższego czasu i szybko go nie zmienię. Jako jeden z tych które stosowałam nie obciąża mi włosów, a od razu po umycie nie są oklapnięte.

 
Pantene Aqua Light lekka odżywka w piance pod prysznic - idealne dopełnienie szamponu z tej serii. Pianka szybko się wchłonia, a co najważniejsze unosi moje włosy, przez co nie wyglądają jak przetłuszczone.


Maska Kallos Blueberry - Maska nawilża włosy, sprawia, że są miękkie i sprężyste. 



Recepta Babuszki Agafii - maska jajeczno-odżywcza  - zdecydowanie moja ulubiona maska do włosów. Doskonale nawilża, nadaje miękkości i nie obciąża włosów. Dzięki niej moje włosy na długi czas utrzymują świeżość i nie przetłuszczają się. 

Recepta Babuszki Agafii - maska drożdżowa - ta maskę stosuję zamiennie z maską jajeczną. Jest to maska pobudzająca wzrost włosów jednak nie zauważyłam jakichś większych zmian w ich długości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz